Kabirden mektup siir ilahi dinle

|

Kabirden mektup siir ilahi dinle
Kabirden mektup 1. bölüm ilahim



Kabirden mektup 2. bölüm



Kabirden mektup 3. bölüm



Kabirden mektup 4. bölüm




"cenaze namazımı kılmayanlar için üzüldüm" diyor ya ben akrabalarımızdan bile biliyorum fakat bu kendi içlerinden gelecek olan birşeydir.. derler ya ayıplarlar bak bak namaza gelmiyor diye... arkadaşlar ben bunu çok düşündüm.. sağdaki soldaki diyor die çekinip onlardan korkan ve namaz kılan bence günahların en büyüüğünü yapmış olur... bırakın kılmayan kılmasın çünkü içinde Allah korkusu yok ise o onun bileceği iştir.. sizce, cuma namazına bir kişi , ayıplıcaklar diye mi gitmeli _? yoksa allahı sevdiği ve azabından korktuğu için mi...
tamam insanları teşvik etmek gerekir.. Peygamberimiz Hz. Muhammed S.a.v efendimiz kızını sabah namazına kaldırmak için evine kadar gidip "es salah" "haydi namaza" dermiş... ama bu teşviği çok dikkatli yapmak gerekir.. bir insana sevap kazanması yönünde teşvik olacakken , çok yanlış yollara girmesine sebep olabiliriz de, bunun bize de günahı olduğu kaçınılmaz bir gerçek...
ilahim

Eğitim dosyaları ve daha fazlası

Religion